Miten rakennat hyvästä henkilöstökokemuksesta suoran linkin palvelukokemukseen, jonka luominen on aina ihmisten johtamista. HR4:n ja Asiakasmarkkinointiliiton järjestämässä aamiaistilaisuudessa 12.9.2017 saatiin jälleen monta oivallusta (ja murskattiin nyrkillinen myyttejä) aiheeseen liittyen.

Tapahtuman aikana kuulimme innostavia case-esimerkkejä siitä, miten linkki luodaan kansainvälisissä kasvuyrityksissä, joissa henkilöstön vire ja fiilis heijastuvat aina asiakkaaseen.

Yrityksensä yli 2000 ihmisen työpaikaksi kasvattanut Asko Schrey jakoi omat johtamisvinkkinsä, kun tavoitteena on tyytyväinen henkilöstö ja onnellinen asiakas. Ihmisiä ei voi käskeä innostumaan, mutta heidän henkilöstökokemukseensa voi vaikuttaa, kiteytti Accountor Groupin toimitusjohtajana työskentelevä Schrey.

Erinomaisista palvelukokemuksista tunnetun tekstiilipalveluyritys Lindströmin laatujohtaja Harri Puputti kertoi mitä pitää tehdä, kun tähtäimessä on ylivertainen palvelukulttuuri. Yhtiössä investoidaan henkilöstöön, joka nähdään avainasiana sitoutuneille ja tyytyväisille asiakkaille. Harri Puputti jakoi omat konkreettiset vinkkinsä kasvusta haaveileville liiketoimintapäättäjille.

Aamusessio päättyi HR4:n toimitusjohtaja Jarmo Lönnforsin johdolla henkilöstö- ja palvelukokemus -teeman ympärille rakennettuun vuorovaikutteiseen paneelikeskusteluun. Yleisö otti aktiivisesti kantaa  paneelikeskustelun aikana esitettyihin asiakaskokemukseen rakentamiseen liittyviin väitteisiin. Vielä kerran suuri kiitos kaikille tilaisuuteemme osallistuneille!

Aamupäivän päättäneessä paneelikeskustelussa näkemyksiään jakoivat ASML:n Jari Perko, Accountor Groupin Asko Schrey, Lindstörmin Harri Puputti, HR4:n Katariina Suomi sekä mySafetyn Ilkka Laine.

Olethan huomannut, että seuraava HR4:n aamiaistilaisuus järjestetään jo 26.9.2017?

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!

 

Seuraava HR4:n webinaari järjestetään 6.10.2017.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!