Katso video ja saat käytännön vinkit asiakaskokemuksen parantamiseen!

Syvempi asiakasymmärrys on nykyisessä kilpailutilanteessa monen yrityksen menestyksen kulmakivi. Mitä yrityksen palveluilta ja tuotteilta odotetaan nyt ja tulevaisuudessa? Ja miten tämän voi saada selville?

Asiakaskokemuksen asiantuntijamme istuivat saman pöydän ääreen vaihtamaan näkemyksiään onnistuneen asiakastutkimuksen edellytyksistä case-esimerkin parissa ja nauhoitimme siitä sinulle videon. Katsomalla videon:

  • saat konkreettisia vinkkejä onnistuneen tutkimuksen rakentamiseen strategisella, taktisella ja operatiivisella tasolla
  • ymmärrät miksi asiakastutkimuksen on oltava liiketoimintalähtöinen
  • olet jälleen askeleen lähempänä yhä syvällisempää asiakasymmärrystä

Millaisia ajatuksia keskustelu herätti? Voit haastaa näkemyksemme ja osallistua keskusteluun oheisella keskustelupalstalla. Voit myös täyttää oheisen lomakkeen ja asiantuntijamme ottavat sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Luethan myös aiheeseen liittyvät blogikirjoitukset:

  1. Millainen on asiakaskokemuksesi käyttöarvo?
  2. Totuuden hetki – kuinka arvokas olit asiakkaallasi tänään?
  3. Tulevaisuus rakennetaan tänään

Voit myös testata kuinka kypsä organisaatiosi on asiakaskokemuksen tuottajana.

Tee testi!