– Autamme sinua muuttamaan henkilöstökokemuksen rahaksi

Miten nykyinen henkilöstötutkimuksenne on linkitetty liiketoimintaan?

Henkilöstökokemuksen kehittämisen tulisi aina perustua liiketoiminnan tarpeisiin. Kaikki muu on rahan tuhlaamista ympäripyöreisiin kyselyihin. Data kun on arvokasta vain, kun siitä voidaan suoraan johtaa tulevaisuuden toimenpiteitä.

Me kerromme asiakkaillemme, mitä heidän kannattaa tutkimusten tulosten perusteella tehdä seuraavaksi, emme missä he tällä hetkellä ovat. Ja suosituksemme perustuvat data-analytiikkaan, eivät pelkkään mutuun.

Tavoitteisiin perustuva henkilöstökokemuksen tutkiminen kyllä kannattaa. Sillä siellä missä on naurua, on rahaa!

Tiedäthän edes nämä?

  1. Mitkä henkilöstökokemuksen osa-alueet ovat sinun organisaatiossasi relevantteja liiketoiminnan kehittämisen kannalta?
  2. Mihin yksityiskohtiin sinun pitää keskittyä pystyäksesi kehittämään näitä asioita?
  3. Miten haasteet ja kehittämisen kohteet vaihtelevat eri puolilla organisaatiota?
  4. Mitkä asiat ovat henkilöstökokemuksessa suurimpia yrityksen tavoitteiden saavuttamisen esteitä?

MUTUN AIKA MENI JO – NYT ON DATAN VUORO!

Haluaisin keskustella kanssasi kasvotusten siitä, miten voisimme auttaa yritystäsi muuttamaan henkilöstötutkimuksen rahaksi.

Täytä sähköpostiosoitteesi allaolevaan kenttään ja paina Sovi tapaaminen -nappia, jos haluat tietää, miten muutat henkilöstökokemuksen rahaksi.

 
 
 
 
 
 
 

PS. Saat tapaamisessa Suomalainen Työelämä 2018 –tutkimukseemme perustuvan ajankohtaiskatsauksen mitä suomalainen työelämä
on mm. työntekijöiden sitoutuneisuuden, työpaikan vaihtoperusteiden ja työnantajakuvan valossa. Valotamme myös, miten nämä
kaikki tekijät vaikuttavat asiakkaisiin ja siten yrityksesi menestykseen. Saat tutkimusraportin tapaamisessa omaksi.