Autamme sinua muuttamaan henkilöstökokemuksen tuottavaksi

 

 

Mikä on henkilöstötutkimustenne perimmäinen tarkoitus?

Markkinoinnin kauneuskilpailuilla ei pitkälle pötkitä henkilöstön sitouttamisessa eikä muihin yrityksiin vertailu tuota aitoa kilpailuetua. Pelkkä tämän hetken tunnelman seuraaminen ei myöskään kilauta kassaan huomenna tarvittavia euroja.

Data kun on arvokasta vain, kun siitä voidaan suoraan johtaa tulevaisuuden toimenpiteitä. Me kerromme asiakkaillemme, mitä heidän kannattaa tutkimusten tulosten perusteella tehdä seuraavaksi, emme missä he tällä hetkellä ovat. Ja suosituksemme perustuvat data-analytiikkaan, eivät pelkkään mutuun.

Tavoitteisiin perustuva henkilöstökokemuksen tutkiminen kyllä kannattaa. Tee henkilöstötutkimuksen datasta HR:lle hyvä renki, jotta voit keskittyä tuottavuuden kasvattamiseen prosessien pyörittämisen sijasta. Sillä siellä missä on naurua, on rahaa!

Tiedäthän edes nämä?

  1. Mitkä henkilöstökokemuksen osa-alueet ovat sinun organisaatiossasi relevantteja liiketoiminnan kehittämisen kannalta?
  2. Mihin yksityiskohtiin sinun pitää keskittyä pystyäksesi kehittämään näitä asioita?
  3. Miten haasteet ja kehittämisen kohteet vaihtelevat eri puolilla organisaatiota?
  4. Mitkä asiat ovat henkilöstökokemuksessa suurimpia yrityksen tavoitteiden saavuttamisen esteitä?

MUTUN AIKA MENI JO – NYT ON DATAN VUORO!

Haluaisin keskustella kanssasi kasvotusten siitä, miten voisimme auttaa yritystäsi muuttamaan henkilöstötutkimuksen rahaksi.

Lisää allaolevaan kenttään sähköpostiosoitteesi ja paina Sovi tapaaminen -nappia, jos haluat tietää, miten muutat henkilöstökokemuksen nauruksi.

 
 
 
 
 
 
 

PS. Saat tapaamisessa Suomalainen Työelämä 2018 –tutkimukseemme perustuvan ajankohtaiskatsauksen mitä suomalainen työelämä on mm. työntekijöiden sitoutuneisuuden, työpaikan vaihtoperusteiden ja työnantajakuvan valossa. Valotamme myös, miten nämä kaikki tekijät vaikuttavat asiakkaisiin ja siten yrityksesi menestykseen. Saat tutkimusraportin tapaamisessa omaksi.