HR4 antaa avaimet, jolla ratkaiset yhtälön ja menestyt

 

Henkilöstö on se avain, jolla luodaan erinomaista asiakaskokemusta. Kaikki sen tietävät, mutta harva osaa yhdistää nämä kaksi asiaa. Henkilöstö- ja asiakastutkimukset hoidetaan yrityksissä yhä eri siiloissa. Kokonaisnäkemykselle ei ole yrityksissä omistajaa!

Bisnes menestyy, kun linkität henkilöstökokemuksen liiketoiminnan tarpeisiin ja asiakkaiden itsensä sanoittamaan asiakaskokemuksen tavoitetilaan. Räjäytä siis siilot ja hanki meiltä kilpailuetua kokonaisnäkemyksellä.

Olemme ainoa suomalainen taho, jolta saat yhdistetyn asiakas- ja henkilöstötutkimuksen kautta kuvan siitä, miten yrityksesi liiketoimintaa tulisi kehittää. Voimme lisätä analyysiin myös taloudellisia tunnuslukuja, jolloin syntyy voittamaton yhtälö.

Näiden tekijöiden yhdessä tutkiminen kyllä kannattaa. Sillä siellä missä on naurua, on rahaa!

Huippuluokan asiakaskokemus analysoidaan ketjuittain. Kun tunnistat, mitkä tiimit tai toimipisteet tuottavat parasta asiakaskokemusta, selvitä mikä näitä yhdistää!

  • Onko muissa ketjuissa olemassa tekijöitä joita voidaan monistaa myös muualle?
  • Mitä voimme oppia suoraan huipputiimejä tarkastelemalla?
  • Mihin henkilöstökokemuksen osa-alueisiin keskittymällä saat parhaan tuloksen asiakasrajapinnassa?

Haluaisin keskustella kanssasi kasvotusten siitä, miten voisimme auttaa yritystäsi muuttamaan asiakas- ja henkilöstötutkimuksen rahaksi.

Täytä sähköpostiosoitteesi allaolevaan kenttään ja paina Sovi tapaaminen -nappia, jos haluat tietää, miten muutat henkilöstökokemuksen rahaksi.

 
 
 
 
 
 
 

PS. Saat tapaamisessa Suomalainen Työelämä 2018 –tutkimukseemme perustuvan ajankohtaiskatsauksen mitä suomalainen työelämä on mm. työntekijöiden sitoutuneisuuden, työpaikan vaihtoperusteiden ja työnantajakuvan valossa. Valotamme myös, miten nämä kaikki tekijät vaikuttavat asiakkaisiin ja siten yrityksesi menestykseen. Saat tutkimusraportin tapaamisessa omaksi.