Voidaksesi rekrytoida haluamasi osaajat, työnantajabrändisi tulee olla kunnossa. Vahva ja vetovoimainen työnantajabrändi on relevantti, uskottava ja erottuva. Pelkkä työpaikkailmoituksessa mainittu lupaus näköalapaikasta tai kivoista työkavereista ei riitä vakuuttamaan työpaikkailmoitus-bingon* kyynistämää työnhakijaa. Tarvitaan enemmän. 

Tämä HR4:n webinaari valaisee datajohdetun työnantajabrändin mahdollisuuksia rekrytointiviestinnän näkökulmasta. Katso tallenne yli satahenkisen yleisön keränneestä webinaaristamme. 

Heräsikö kysymyksiä? Ota yhteyttä asiantuntijoihimme täyttämällä oheinen lomake ja jatketaan keskustelua!

Löytyykö työpaikkailmoituksesi lupauksille tutkitusti katetta? Onko viestisi uskottava? Onko yrityksesi todella se kuuluisa näköalapaikka? Tunnetko hakijakohderyhmäsi? Kiinnitätkö rekrytointiviestinnässäsi huomiota oikeisiin asioihin?

*TYÖPAIKKAILMOITUS-BINGO: Löytyykö viimeisimmästä työpaikkailmoituksestasi sanat tai sanaparit: näköalapaikka, kivat työkaverit, dynaaminen, kehitysmahdollisuudet, haasteellinen työtehtävä? Bingo!

Datajohdettu työnantajabrändi nojaa rekrytointiviestinnässään tutkittuihin faktoihin: numeroihin, tilastoihin, historialliseen tietoon ja mittaustuloksiin.

Vahvimmin työnantajaan liitettävät ominaisuudet ovat aidon ja uskottavan työnantajamielikuva rakennuspalikoita. Älä luota pelkkään mutuun, vaan hanki vahvan työantajabrändin pohjaksi dataa.

Webinaarin aikana saat vastauksen ainakin näihin kolmeen kysymykseen:

1. Mikä data on oleellista rekrytoijalle työnantajakuvaa rakentaessa?

2. Miten tämän datan äärelle päästään?

3. Miten tätä tietoa kannattaa hyödyntää?

Heräsikö kysymyksiä? Ota yhteyttä asiantuntijoihimme täyttämällä oheinen lomake ja jatketaan keskustelua!

Webinaarin juontajat HR4:n asiantuntijat Samuli Tiensuu, Aarni Sillanpää ja Sakari Mattila.

Tämä webinaari on jatkoa suositulle Yritykselläsi on brändi, halusit tai et -webinaarillemme.

Katso tallenne

HR4 Group ja sen tytäryhtiöt käsittelevät henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti ja voivat olla yhteydessä sinuun esimerkiksi sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Tutustu tietosuojaselosteeseen.